fredag, mars 15, 2013

Läsmaraton dag 15

Jaha, Bokmoster, halvvägs i loppet, hur känns det?
Bra. Eller. Lite stressad kanske. Jag håller min plan, är inne på bok 5 och 6 nu, men ändå. Lite stressad. Kommer jag hinna i mål?

Höjdpunkter så här långt?
Det började mycket bra, med Jag ringer mina bröder, sedan följde två mellanböcker, men bok 4, Ru, var också fin.

Hur går dina tankar om resten av distansen?
Jag är glad att jag klarade av månadens tyska redan som bok 2, Grrrimm ... Jag vill försöka hinna med en klassiker också, för klassikerutmaningen, har inte riktigt bestämt titel än men har några att välja på. Och så Håkan förstås! Styckerskan från Lilla Burma! En påskekrim!

Vad ska du göra efter loppet?
Jag längtar efter tjockböcker! Vill läsa Bring up the Bodies - Hilary Mantel, Blonde - JCO ...

Tack för att du tog dig tid, Bokmoster, du är bäst!
Vet ...

4 kommentarer:

  1. Klart vi hinner i mål! :-)

    Jag har läst ut sexan nu i kväll. Det kom in en helt annan bok i ekvationen som jag slukade under dagen. Sjuan blir nog någon av alla påbörjade... Mycket slalomläsning just nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt stöd! Slalomläsning, ja, exakt. Har hela tiden en e-bok och en pappersbok på gång, samtidigt som jag plockar och petar i läslistan :) Kul att det funkar!

      Radera
    2. Samma här - e-bok, papper och så oftast både skön- och facklitteratur igång. Hängslen och livrem. :-)

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...