onsdag, mars 06, 2013

Läsmaraton dag 6

Det går bra nu! Det verkar som om vi fick en flygande start, alla tre. Paperback Lover läser nobelpristagare och *malin* är inne på tredje boken.

Själv är jag klar med bok 2 och snart med bok 3 och mina tankar om dem kommer inom de närmaste dagarna. Typ i morgon. Nästa bok på listan blir ett recensionsexemplar från Brombergs, Vad vi pratar om när vi pratar om Anne Frank - Nathan Englander. Det finns också en novellcirkel där man läser just den boken! Heja!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Än så länge går det helt enligt planerna!

      Radera
  2. Vet inte om det flyger fram lika mycket nu, mer småputtrande liksom. Men på kvällarna nu lägger jag ifrån mig mobilen och sätter den på ljudlös så fort jag lagt mig i sängen och läser istället. Det är ett framsteg minsann. Hinner ett par noveller om dagen och så lite Vargas Llosa till och från jobbet på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... det är vägen, som är mödan värd, som Karin säger :) Det går bra att puttra fram också, ända fram till påska!

      Radera
  3. Kul att du ska läsa Englander också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, riktigt spännande! Ser fram emot diskussionerna :)

      Radera
  4. Snyggt jobbat! Jag ska strax påbörja fjärde boken, om jag bara kan bestämma vilken det ska bli. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack :) Hoppas du hittar något intressant i hyllorna!

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...