tisdag, april 09, 2013

Världsbokdagen - vinn en bok

Inspirerad av en tysk bloggrej, Blogger schenken Lesefreude, kommer jag fira den internationella världsbokdagen den 23 april genom att lotta ut böcker, hela fyra stycken faktiskt. Och att det är böcker av tyskspråkiga författare är det väl ingen som blir förvånad över? (Obs! Översatta till svenska.)

Exakt vilka böcker det handlar om kommer jag berätta mer om på torsdag. Tysk torsdag. Då kommer du också kunna anmäla ditt intresse genom att skriva en kommentar till inlägget. Du behöver inte ha en blogg för att vara med och tävla, bara en mejladress som jag kan kontakta dig på vid eventuell vinst.

Fler som lottar ut böcker i samband med världsbokdagen:

Den norska bokbloggen Beathes Bokhylle lottar ut en av mina tyska favoriter - Charlotte Link!

2 kommentarer:

  1. Anonym12:08

    Spännande! Då ska jag definitivt anmäla mitt intresse :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Hoppas att det ska finnas något du gillar :)

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...