lördag, januari 28, 2012

Det är svårt med skräck

Fick lust att hänga med de andra kidsen, så nästa e-bok blev Döden på en blek häst av Amanda Hellberg. Det gick inte så bra, jag kanske får stå ensam i ett hörn på skolgården ett tag till ... För det är svårt med skräck, jag är en riktig fegis som blev livrädd för Jurtjyrkogården och som blundar lite när jag ser på Walking Dead, men Amanda Hellberg lyckas inte skrämma upp mig så det stör.

Skräck i aka-miljö borde tilltala mig, men ... Ibland känns språket som en dåligt översatt engelska och när mammans spökzombie har skrämt huvudpersonen Maja Grå och hon blivit väckt av rumskompisen med kakaoögonen och en mörk hårbulle på huvudet (Vakna tjejen! Du har en mardröm. Vakna!) trycker jag på Edit. Delete. Done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...