måndag, maj 05, 2014

Lindas 20

Enkät enligt Linda O:

Snabbläsare eller långsamläsare? Läser nog snabbt, fast kanske inte tillräckligt ofta.
Tegelstenar eller tunnisar? I alla fall i år, under tegelstensutmaningen.
Bibliotek eller bokhandel? Så klart! I love bibliotek.
Ljudbok eller e-bok? Ljudböcker har aldrig funkat för mig.
Inbunden eller pocket? Spelar faktiskt ingen som helst roll.
Vampyrer eller spöken? Fast jag vill bara umgås med dem i bokform ...
En i taget eller slalomläsning? Det blir en "vanlig" och en tysk. Minst.
Nytt eller gammalt? Fast gillar ju gammalt med.
Bokmärke eller hundöra? Hundörar för minnet, annars lägger jag boken på magen.
Snacks eller godis? = lakrits och choklad.
Biografier eller memoarer? Ingen egentligen, men måste jag välja så ...
Skräck eller chicklit? Nu för tiden.
Soffan eller sängen? Vilket som, bara jag har filtar och en massa kuddar.
Inne eller ute? Om det gäller läsning, annars gillar jag natur och frisk luft.
Boken eller filmen? Älskar film, men läser helst boken först.
Twitter eller Facebook? Är inte så aktiv på någon av dem.
Goodreads eller Boktipset? Goodreads är jag åtminstone med på/i.
Kokbok eller Bakbok? Vegetarisk i så fall.
Te eller kaffe? Dock ej för blommigt.
Nobelpriset eller Augustpriset? Inget bokpris är större, inte för mig heller.

2 kommentarer:

  1. Nej, visst är det så att Nobelpriset slår andra pris. Impad av din tegelstensutmaning. Hade aldrig fixat det ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag bara gör det till en Utmaning, o bloggar om det, fixar jag visst vad som helst ;) En bok på tyska i månaden hade jag t ex aldrig klarat utan bloggen!

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...