måndag, augusti 14, 2006

Just nu

Jaha, det var den semestern det. Välkommen tillbaka!

Läst sen sist: några tyska pocketböcker jag hittade på biblioteket, men eftersom ingen av dem var något vidare blev de inte utlästa. Trist. Fast jag är ändå nöjd med att jag nu förstår så pass mycket att jag inser att böckerna är dåliga. (Ildiko von Kürthys Blaue Wunder, som jag skrev om tidigare, har tills vidare hamnat i min SUB.)

Frälsaren av Jo Nesbø var bättre. Recension dröjer lite, men den påminde en del om författarens Rödhake. Läser just nu: Budbäraren av Fred Vargas. Läste - och recenserade - hennes Mannen som vände insidan ut förra året (Bokringens recension). Gillade den och Budbäraren verkar vara ännu bättre.

Sedan kan höstböckerna börja trilla in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...