torsdag, december 17, 2009

Frågetecken för Invisible

Precis som JohannaL funderar jag en del på Paul Austers senaste, Invisible. Jag har dock inte läst ut hela boken än, så Johannas recension skumläser jag bara lite snabbt. Men jag förstår tillräckligt för att jag ska bli lite rädd för att läsa klart den. I o f sig är det lite småskumt redan i mitten, mycket höjda ögonbryn där, jaha, hm, på så sätt...

Men på tal om detta ser jag väldigt mycket fram emot hustrun Siri Hustvedts nya, Shaking Woman or A History of My Nerves. Hustvedt takes the reader on a journey into contemporary psychiatry, neurology and psychoanalysis. Vi visste väl att det var på gång. Julafton kommer tidigt nästa år.

2 kommentarer:

  1. Nu är det dags att göra tyska listan igen. :)

    SvaraRadera
  2. Marika: åh, vad du är gullig som påminner mig! :-) Du har rätt, det är verkligen på tiden att den här bloggen uppdateras. Vilken vecka som helst nu ...

    SvaraRadera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...