tisdag, februari 07, 2012

Bokrea - e-böcker

I Bokias reabutik kan man också hitta e-böcker, till priset 106:-. Några intressanta titlar:

Vad ser du nu - Cilla Naumann
Det var vi som var Mulvaneys - Joyce Carol Oates (obs, pris 128:-)
Alla monster måste dö - Magnus Bärtås, Fredrik Ekman
Islossning - Barbara Voors (om jag inte redan ägde den som pappersbok!)

Och jag är kluven! Tror ändå inte det blir några e-böcker för mig på årets rea, det funkar än så länge bra med bibliotekslån och titlar som är så gamla att de går att ladda ner gratis :) Kommer du köpa några e-böcker på årets bokrea?

2 kommentarer:

  1. E-böcker köper jag bara om det finns något väldigt intressant och som inte finns att låna. Däremot kommer jag säkert köpa några nedladdningsbara ljudböcker. Har dock inte sett vad som kommer komma på rean ännu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har varit på väg att köpa tyska e-böcker, de finns inte att låna på mitt bibliotek. Säkert inte på många bibliotek över huvud taget.

      Bokia hade en del ljudböcker på sin rea, från 99:-, men jag har aldrig vant mig vid dem ... Hoppas du hittar några fina reafynd!

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...