onsdag, februari 08, 2012

Bokrea - Adlibris

Ja, det blir nog Adlibris som får min reabeställning ändå, ett bra urval av exempelvis engelsk pocket var avgörande för det beslutet. Nu återstår bara att kapa önskelistan så att den blir lite mer realistisk.

En bok jag vet kommer finnas kvar på listan ända tills jag klickar på Förhandsbeställ är What was Lost - Catherine O'Flynn. Jag behövde bara läsa de första meningarna i beskrivningen för att vara fast: The 1980s. Kate Meaney is a serious-minded and curious young girl - who spends her time with her toy monkey acting out the role of a junior detective. She notes goings-on at the Green Oaks shopping centre and in her street ...

Vet du vilken älskad bok jag kom att tänka på? Annars kan du tjuvkika på svaret här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...