torsdag, februari 23, 2012

Senaste ...

Utlästa boken: Given - Sam Lipsyte (recension 1 mars)

Påbörjade boken: Fantomsmärtor - Barbara Voors

Höjdaren: Wolf Hall - Hilary Mantel. Fortfarande. Samt Jonathan Safran Foers Extremely Loud and Incredibly Close.

Besvikelsen: nej, Die Vermessung der Welt var väl inte riktigt vad jag hade förväntat mig tyvärr.

Lånade bibloboken: Jag är Zlatan - Zlatan Ibrahimovic, David Lagercrantz, lånad som e-bok.

Inköpta boken: väntar och väntar på bokreapaket från adlibris ...

Bokcravingen: The Greatcoat - Helen Dunmore. Lyssnade på en bra podcast från Guardian Books och blev sugen på denna spökhistoria.

Lästa meningen: Jag är ledsen, det är så jag har känt. (Fantomsmärtor - Barbara Voors)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...