söndag, maj 20, 2012

Som en "bol" kommer jag tillbaks till dig ...

Till bol.de alltså ... Ihr 5 EUR Gutschein wurde exklusiv für Sie verlängert​.

Exklusiv! Hörde ni det? Om jag beställer senast den 20 maj. Så kanske är det dags att äntligen klicka hem de där titlarna som stått längst på önskelistan, ett uppsamlingsheat sedan förra versionen av det tyska läsprojektet.

Anständig essen, Regenroman, Taxi - Karen Duve. Alla vet ju att jag gillar Karen, senast Keine Ahnung, så jag vill gärna läsa mer.

Nichts als Gespenster - Judith Hermann. Läste en annan novellsamling, Sommerhaus später, som var väldigt bra.

Der Beobachter - Charlotte Link. Började läsa ett utdrag via IBooks som gav mersmak. Om en man som älskar kvinnor på avstånd, på det läskiga sättet ... Ett ganska sent tillskott till önskelistan, men  kanske behöver jag något lättläst efter Jelinek, nicht wahr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...