fredag, augusti 09, 2013

Noveller för världens barn

Tack vare Anna och hennes kommentar på mitt inlägg om Håkan-citatet halkade jag in på fler noveller.

I oktober kommer årets upplaga av Noveller för Världens Barn, men redan nu kan du förhandsboka ditt ex. Bland årets författare finns bl a Jonas Karlsson, Hjalmar Söderberg, Jens Lapidus, Viveca Lärn, Bodil Malmsten, Johan Theorin, Charles Dickens, Astrid Lindgren, Barbro Lindgren och många fler.

Boken kostar 200 kr varav 100 kr går till Radiohjälpens insamling Världens Barn. Frakt och moms ingår i priset.

Själv siktar jag också in mig på 2011 års upplaga, med den där Håkan-novellen :)

2 kommentarer:

  1. Visst är de fina samlingar! Jag vill äga allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag också! Ett framtida samlarobjekt :)

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...