söndag, september 29, 2013

Dags att nominera!

Till Bokbloggarnas litteraturpris alltså. Förra året gissade jag att vinnaren skulle bli Torka aldrig tårar utan handskar - Jonas Gardell - och jag fick rätt! Ingen högoddsare direkt kanske ... I år hoppas jag på Fjärilseffekten - Karin Alvtegen (min recension), men jag ska försöka hinna läsa några fler kandidater innan jag bestämmer mig.

Alla som bloggar om böcker "ibland" får nominera hur många titlar som helst, men endast böcker som ges ut på svenska under 2013. De 10-15 titlar som får flest nomineringar går vidare till en omröstning där de som nominerade förra året utser vinnaren.

Mejla Petra på pjp@breakfastbookclub.se, ange så många titlar du vill och vilken bokblogg du representerar. Nomineringstiden går ut 31 december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...