onsdag, juni 27, 2007

En rolig kommentar

Eller rolig, jag blev glad i alla fall! Lotta som jobbar på "ett mindre kommunbibliotek" har hittat hit och skriver att hon har fått flera bra tips på tyska böcker att köpa in till sina hyllor genom att läsa här. Underbart! Jag hoppas det är en trend, att många biblioteksanställda kan få inspiration till nya inköp. För min Wunschliste är så lång, så lång...



Annat kul: Marianne har startat en blogg. Antar att det kommer att bli en del tyska boktips där också.

2 kommentarer:

  1. Nu igen! Samma Monika Geier står i min bokhylla och väntar, och jag läste nyligen en annan deckare av Andreas Franz ("Tod eines Lehrers"). Detta är mysko... :o)

    Idag kom paketet med den senaste beställningen. Alla verkar bra, så den här arbetsdagen skulle gärna få ta slut på två röda. Men det lär den inte göra, det blir långa dagar ett tag framöver. Elände.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är galet! Nu har jag ju inte beställt önskeböckerna än, men snart kanske... Ser fram emot rapporter i din nya blogg om senaste beställningen.

    SvaraRadera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...