fredag, augusti 17, 2007

Läsvärt i veckan

Camilla har återigen skrivit ett ljuvligt angloinlägg: The Last Chapter.

Bokjunkien Johanna hittade en bok av Sidney Sheldon på ett hotell och får mig att minnas min ungdoms läsupplevelser: Are you afraid of the dark?

Försoning, Ian McEwans roman, blir film, tipsar Erika om.

Att sluta eller inte sluta, det är frågan. Själv är jag en obarmhärtig slutare, utom kanske när det gäller mitt tyska läsprojekt. Där känner jag som Spectatia, att det är bortkastad tid att sluta mitt i, eller när det nu blir.

Johanna L läser om Harry Hole, tuffaste norrmannen, Martina om Erlendur, dito islänningen. Arnaldur Indriðasons böcker ligger fortfarande i min SUB, jag förstår inte varför jag inte börjar läsa dem någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...