torsdag, januari 29, 2009

Vad är den 24 februari?

Svar: starten för årets bokrea.

3 kommentarer:

  1. Den dagen pocketar finns på bokrean ska jag också ställa mig i kö utanför akademibokhandeln kl 00.00 en natt i slutet av februari :-)

    SvaraRadera
  2. Anonym14:17

    *S* Så klart det är ett datum jag borde känna igen. - slutet av februari. Själv brukar jag komma i slutet av rean för att frestelsen inte skall bli så stor. Då väljer jag mellan det som är kvar.... Men finns det något i de olika bladen som jag absolut vill ha så kan jag alltid förbeställa den.

    SvaraRadera
  3. Paperback lover: nej, köa mitt i natten är i vilket fall som helst inget för mig. Brukar förbeställa om det är något jag absolut måste ha.

    Ann: visst kan frestelsen ibland bli alldeles för stor! Tycker ändå att jag har lyckats hålla mig bra i skinnet de senaste åren. Vågar inte lova något för 2009 dock...

    SvaraRadera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...