måndag, januari 13, 2014

God läsning

Är du med på goodreads? Det är jag numera, som bokmoster. Jag har testat en gång tidigare men blev snabbt överväldigad när jag fick för mig att lägga in alla böcker jag läst. Någonsin. Så jag lade ner det. Nu tänkte jag mig att fokusera på det tyska, vilka tyskspråkiga böcker jag har läst/läser/vill läsa. Är du intresserad av det får du gärna lägga till mig som vän.

Här är t ex en widget som visar vilka böcker jag har markerat som to-read:


Bokmoster's bookshelf: to-read

Steppenwolf
0 of 5 stars
tagged:
to-read
Vogelweide
0 of 5 stars
tagged:
to-read
Spieltrieb
0 of 5 stars
tagged:
to-read
Small World
0 of 5 stars
tagged:
to-read


goodreads.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...