tisdag, januari 31, 2012

Nya böcker

Visst är de fina, mina finfina fynd från Agnes i Lund! Fortfarande finns många bra titlar kvar, så hjälp henne tömma lagret.

Det blev en bra blandning av några för mig kända författare och så lite nytt och spännande också, ett par Nobelpristagare, kanske någon som kommer att få priset en dag ... Följande böcker hamnar nu i min SUB:

Doris Lessing: Gräset sjunger, Park Wan-Suh: Det kala trädet, Haruki Murakami: Fågeln som vrider upp världen

J.M.G Le Clézio: Afrikanen, Michèle Desbordes: En begäran, Antonio Tabucchi: Påstår Pereira

2 kommentarer:

  1. Skönt att de kom fram helskinnade. Jag undrar alltid om posten/Schenker sköter sig. En begäran kan verkligen rekommenderas - en sådan liten pärla som glömts bort. Afrikanen tyckte jag också mycket om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de var i strålande skick allihop :) Det var svårt att välja bland alla dina godbitar, men jag tycker jag fick ihop en intressant blandning. Tack för fina böcker och jättebra service!

      Radera


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...