onsdag, februari 28, 2007

Inte på bokrean

Ja, jag borde väl skriva något om den pågående bokrean, men det blir inget. Dels för att bokreatider visst är förkylningstider för mig. I år igen. Så läget är som det var förra året. Bokus har fraktfritt ända tills den 4 mars, några klick blir säkert gjorda innan dess. Och dels för att jag inte hittat så mycket jag verkligen vill ha. Är ju extremt inriktad på att läsa tyska böcker just nu. Inte så många sådana på rean i år.

Kan ju i alla fall tipsa om två böcker som är så självklara att det nästan känns löjligt: Paul Austers Orakelnatten 59:- och Vad jag älskade av hustrun Siri Hustvedt 52:-. En annan bok som jag rekommenderar varmt är Fågelvägen av Ann-Marie Macdonald 59:-

Och så lyfter jag fram två tyska länktips från kommentarerna: Stern-Verlag samt subkontent.at. Danke schön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Tack för din kommentar, välkommen tillbaka för ditt svar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...